"Eu falo a miña lingua porque si, porque me gosta, porque me peta e dame a gaña" Celso Emilio Ferreiro

14 de maio de 2014

LETRAS GALEGAS 2014: XOSÉ MARÍA DÍAZ CASTRO PARA OS MÁIS CATIVOS - ESMERALDA

Presentamos "Esmeralda" un pequeno poema de Xosé María Díaz Castro, no que o autor resalta a importancia que teñen tódalas cousas do mundo, incluso as máis insignificantes. 


ESMERALDA

Herba pequerrechiña
que con medo sorrís
ó sol que vai nacendo
e morrendo sen ti.
¿Por que de ser pequena
te me avergonzas ti?

¡O universo sería
máis pequeno sen tí!


As nenas e os nenos do de 1º A do C.E.I.P. Plurilingüe San Xoán de Filgueira realizaron unha animación do poema.




No IES Poeta Díaz Castro de Guitiriz, a profe Sandra Tenreiro púxolle música e creou un canto de berce para arrolar aos meniños. ¡Fermosa!

 

Ningún comentario:

Publicar un comentario